شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص

شیرآلات لوکس و خاص

شیرآلات لوکس و خاص به لحاظ کارایی مشابه شیرآلات معمولی هستند و دارای انواع اهرمی، چرخشی، چشمی، هوشمند و .. می باشند. تفاوت مهم آنها با انواع قدیمی در رنگ و جنس روکش آنهاست که باعث می شود زیبایی خاص و منحصربفرد داشته باشند. در واقع تنها کارایی و کیفیت شیرآلات نیست که امروزه مورد توجه قرار می گیرد، بلکه زیبایی آن نیز بسیار مهم است. چه بسا برای برخی از افراد نمای ظاهری مهمترین پارامتر انتخاب و خرید باشد. زیرا شیرآلات به همراه روشویی و کابینت جز لوازم دکوراتیو سرویس بهداشتی هستند که در نگاه اول به چشم می آیند.

نکات مهم در انتخاب شیر آلات لوکس و خاص

مهمترین نکته در انتخاب شیرآلات لوکس وخاص تناسب آنها با سبک دکوراسیون منزل شما است. روکش مورد استفاده در شیرآلات باعث می شود تا رنگ های خاصی داشته باشند و به این ترتیب هارمونی خوبی برای سبک های خاص معماری پیدا کنند. از جمله آنها می توان به شیرآلات مسی اشاره کرد که با سبک های صحرایی، توسکانی و روستایی همخوانی دارد. همچنین براین اساس قیمت های متفاوتی نیز پیدا می کنند. اما این قیمت شاخص خوبی برای سنجش میزان دوام آنها نیست. برای مثال شیرآلات با رنگ سفید که از جنس چینی هستند دارای قیمت بالاتری نسبت به شیرآلات فلزی می باشند، اما دوام و مقاومت آنها کمتر است.

شیرآلات ساختمانی از جنس برنج بهترین شیرآلات مناسب برای فضاهایی به سبک کلاسیک محسوب می شود. برای جلوه ی بیشتر این نوع از شیرآلات در فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی تان بهتر است دیوار حمام تان را سفید در نظر بگیرید با الحاق کردن عناصر کلاسیک دیگر به این فضاها می توانید زیبایی آن را دو چندان کنید.

شیرآلات ساختمانی مسی در کنار یک سنگ مرمر می تواند جلوه ی دو چندانی به زیبایی فضای سرویس بهداشتی شما ببخشد، شیرآلات بهداشتی مسی به دلیل ظاهر قدیمی و خاصش می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را بیش از بیش منحصر به فرد نماید.

شیرآلات رز گلد با این رنگ منحصر به فرد برای شیرآلات ساختمانی شما به سادگی می تواند سرویس بهداشتی مجللی برای به وجود آورد. به یاد داشته باشید اگر از این شیرآلات برای فضاهای بهداشتی خود استفاده می کنید پس بهتر است برای روشویی و یا کفپوش های خود از سنگ گرانیت و یا سنگ های آهکی استفاده نمایید تا ظاهر لوکس تری را برای شما به وجود آورد .

بعد از رزگلد، پینک گلد یا به اصلاح طلای صورتی رنگ می تواند زیبایی خاصی را در فضای دکوراسیون شما به وجود آورد. این رنگ نسبت به رز گلد ظاهر لوکس تری به فضای دکوراسیون شما می بخشد، توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های خنثی برای پس زمینه فضای سرویس بهداشتی شما به درخشش این رنگ در فضای شما کمک به سزایی خواهد کرد.

شیرآلات بهداشتی به رنگ طلا آنتیک نسبت به رز گلد و یا پینک گلد ظاهر اصیل تری را به فضای سرویس بهداشتی شما می بخشد، چرا که از رز گلد نمونه ای مدرن از رنگ طلا برای فضاهای لوکس محسوب می شود، پس برای سرویس بهداشتی هایی به سبک آنتیک بهتر است شیرآلات بهداشتی طلا آنتیک را استفاده نمایید.

طلای مات بهترین گزینه برای دوستداران رنگ طلایی محسوب می شود که به سبب درخشش بیش از اندازه آن خود را از آن محروم کرده اند. برای دو چندان کردن زیبایی چنین شیرآلاتی بهتر است از زمینه مشکی و سفید برای فضای سرویس بهداشتی خود استفاده نمایید.

شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص
شیرآلات لوکس و خاص