بعد از ثبت نام به عنوان فروشنده در وب سایت شیر کالا شما میبایست وارد قسمت پنل مدیریت فروشندگان شیر کالا شوید. برای این کار در صفحه اصلی وب سایت اگر هنوز وارد پروفایل کاربری خود نشده اید روی منوی کرکره ای ورود / ثبت نام کلیک کرده و روی گزینه وارد شوید کلیک کنید. اگر هم به جای گزینه ورود/ثبت نام شخصی خودتان را مشاهده میکنید . فقط کافی است بعد از کلیک روی منوی کرکره ای روی گزینه پروفایل کلیک کنید.

بعد از کلیک روی گزینه وارد شوید . صفحه ورود به پروفایل کاربری خود را مشاهده میکنید . در این قسمت برای ورود میبایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید . نام کاربری شما همان شماره موبایل شما بدون صفر اول (مثلا : ۹۳۶۲۲۶۰۳۱۱ ) میباشد . بعد از وارد کردن نام کاربری نوبت به کلمه عبور میرسد که آن را در زمان ثبت نام تعیین نموده اید. اگر میخواهید در زمان های ورود بعدی از شما نام کاربری و رمز عبور سوال نشود میتوانید تیک مرا به خاطر بسپار را فعال کنید . درخواست ما این است که برای امنیت بیشتر این تیک را در کامپیوتر شخصی خودتان فعال نمایید و از فعال کردن آن در کامپیوتر ها ، با دسترسی عمومی جدا خودداری نمایید. حال میبایست روی دکمه ورود به سایت کلیک کنید.

بعد از کلیک روی گزینه ورود به سایت ، شما میبایست وارد پروفایل کاربری خود شوید . برای این کار روی منوی کرکره ای که نام و نام خانوادگی شما روی آن نوشته شده کلیک کرده و روی گزینه پروفایل کلیک کنید.

در قسمت پروفایل شما مشخصات کاربری خودتان را مشاهده میکنید . برای ورود به پروفایل فروشندگان روی دکمه داشبورد فروشندگان کلیک کنید.

اگر بعد از کلیک روی گزینه داشبورد فروشندگان با تصویر زیر روبرو شده اید . و اطمینان دارید که مدارک درخواست شده خود را برای ما ارسال کرده اید . میبایست برای فعال شدن داشبورد فروشندگان خود با شماره ۰۲۱۲۶۱۴۶۷۵۴ تماس گرفته و درخواست فعال سازی خود را ثبت نمایید

در غیر این صورت با تصویر زیر روبرو میشوید.

در این بخش شما به صورت کامل میتوانید فروشگاه خود را مدیریت نموده و اطلاعات فروش ، محصولات و … دسترسی مستقیم داشته باشید.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.