برای شروع به ثبت نام و فروشنده شدن در وب سایت شیرکالا کافی است طبق عکس زیر روی دکمه کرکره ای ورود / ثبت نام کلیک کنید و گزینه ثبت نام را فشار دهید.

بعد از ورود به صفحه ثبت نام شما باید گزینه مربوط به ثبت نام به عنوان فروشنده را فشار دهید.

با انتخاب گزینه ثبت نام به عنوان فروشنده شما میبایست در ابتدا مشخص نمایید که فروشگاه شما متعلق به شخص حقیقی است و یا فروشگاه شما به صورت حقوقی ثبت شده است. با انتخاب هر یک از این موارد شما باید اطلاعات مربوط به آن را به صورت کامل تکمیل نمایید.

بعد از انتخاب نوع فروشنده شما میبایست ماننده شکل زیر شماره موبایل خود وارد کرده و رمز عبور خود را تعیین نمایید.

نکته مهم : شماره موبایل شما بدون صفر نام کاربری شما را تشکیل میدهد.

بعد از وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور شما میبایست اطلاعات فرم را تکمیل نمایید.

بعد از تکمیل فرم به قسمت اطلاعات تجاری خواهید رسید. در این قسمت شما باید نام فروشگاه خود را وارد نمایید. بازدیدکنندگان وب سایت محصولات شما را با نام فروشگاه شما مشاهده خواهند کرد.

در قسمت آدرس اینترنتی فروشگاه شما برای فروشگاه خود یک آدرس دسترسی مستقیم با یک لینک اختصاصی ایجاد میکنید. این نام باید یکتا باشد . یعنی قبلا توسط شخص دیگری استفاده نشده باشد . در صورتی که نام انتخابی شما قبلا توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد به رنگ سبز در می آید در غیر این صورت باید نام دیگری انتخاب نمایید. بعد از تعیین آدرس اینترنتی فروشگاه ، لینک مستقیم آن را در پایین کادر مشاهده خواهید کرد ، شما میتوانید این لینک را یادداشت نموده و برای دسترسی مستقیم به صفحه خود استفاده نمایید.

اگر برای دپوی محصولات خود انبار مجزا دارید ، میبایست آدرس و شماره تماس انبار را نیز وارد نمایید.

بعد از تکمیل اطلاعات درخواستی و مطالعه شرایط و قوانین با انتخاب تیک گزینه شرایط و قوانین شما اعلام میکنید که با قوانین وب سایت شیرکالا موافق هستید . حال روی دکمه عضویت در سایت کلیک کنید. در این لحظه اگر اطلاعات به درستی وارد شده باشد شما پیامکی از طرف وب سایت شیر کالا دریافت میکنید که شامل کد تاییدیه فعال سازی ثبت نام میباشد.

بعد از وارد کردن اطلاعات درخواستی کد تایید پیامک شده را در قسمت کد تایید وارد کرده و دکمه ثبت کد تایید را فشار دهید.

در صفحه جدید شما وضعیت قرار داد خود را مشاهده میکنید.

شما میبایست روی مشاهده پروفایل و ارسال مدارک کلیک کنید.

در قسمت اطلاعات تجاری شما اطلاعات کامل خود را مشاهده میکنید . در صورتی که مورد خاصی به اشتباه وارد شده بود میتوانید آن را اصلاح نمایید.

تصویر رو و پشت کارت ملی خود را بارگزاری نموده و نام صاحب یا صاحبان را وارد نمایید.

حال در قسمت اطلاعات قرارداد روی دانلود قرارداد کلیک کنید و فایل قرارداد را دانلود نمایید. بعد از پرینت قرارداد و امضا با خودکار آبی و اسکن قرارداد به صورت pdf فایل را در قسمت بارگزاری فایل قرارداد بارگزاری نموده و در آخر گزینه ذخیره تغییرات را فشار دهید.

حال میبایست با شماره ۰۲۱۲۶۱۴۶۷۵۴ تماس حاصل فرمایید تا پشتیبان وب سایت حساب کاربری شما را فعال نماید.

تبریک میگوییم شما هم اکنون فروشنده شیر کالا شده اید.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.