در این بخش از آموزش به مقوله اضافه کردن فروشنده جدید به کالای موجود در وب سایت شیر کالا میپردازیم . در بسیاری از مواقع محصولی که شما قصد فروش آن را دارید در وب سایت شیر کالا موجود میباشد و نیاز به تعریف دوباره آن محصول نیست . برای اینکه شما بتوانید به عنوان فروشنده جدید به آن محصول اضافه شوید . میبایست بعد از ورود به سایت با مشخصات ثبت نامی خود در صفحه محصول مورد نظر خود روی گزینه من هم این کالا را میفروشم کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن روی کلید من هم این کالا را میفروشم ، شما وارد صفحه ویرایش محصول خواهید شد.

در این قسمت شما میتوانید به عنوان فروشنده جدید اقدام به ویرایش محصول مورد نظر کنید. به دلیل اینکه شما قصد فروش همین محصول را دارید نیاز به تغییر عنوان و عکس و توضیحات ندارید چون به صورت استاندارد از قبل وارد شده است . تنها در صورت نیاز میتوانید زمان ارسال دلخواه ، و نقاط قوت و ضعف را مشخص کنید.

در عکس زیر به طور مثال شیر دوش کهربا زرشام به دلیل رنگبندی مختلف به صورت متغیر وارد شده است ، محصولات متغیر محصولاتی هستند که به دلیل ویژگی های کلیدی مانند رنگ ، سایز و … از نظر قیمت و عکس و … دارای تفاوت هستند. و این امر ما را مجاب به ایجاد محصولی متغیر میکند. بعد از انتخاب برند محصول ما به قسمت موجودی میرسیم.

در این قسمت شما با فعال کردن تیک زرد رنگ گزینه مدیریت موجودی محصول را وارد کنید میتوانید تعداد موجودی خود را مشخص کنید .

تا مشتریان نتوانند بیشر از این مقدار خرید انجام بدهند.

اگر میخواهید سیستم بعد از رسیدن به مقدار خاصی به شما هشدار کمبود موجودی اعلام کند. میتوانید مقدار آن را در قسمت آستانه کاهش موجودی وارد کنید. اگر شما به مشتری خود اجازه برگشت کالای خود را میدهید میتوانید در قسمت اجازه برگشت کالا مقدار را از پیشفرض اجازه نده تغییر دهید و در آخر اگر میخواهید هر مشتری فقط اجازه خرید یک عدد از این محصول را داشته باشد . تیک گزینه اجازه دهید فقط یک مقدار از این محصول را در یک سفارش خریداری کنید. را فعال کنید.

در قسمت بعد به صورت اختیاری میتوانید محصولات مرتبط را نیز انتخاب نمایید. این بخش دارای دو گزینه محصولات محصولات Cross-sells و محصولات Upsells میباشد .

محصولات Cross-sells محصولاتی هستند که شما بر اساس محصول فعلی خود تبلیغ میکنید . به طور مثال اگر محصول فعلی شما شیر دوش کهربا زرشام است ، شما میتوانید باقی ست همین محصول مانند شیر توالت ، روشویی و ظرفشویی را به عنواند محصولات Cross-sells تعیین نمایید.

محصولات Upsells محصولاتی هستند که شما به جای محصول فعلی به خریداران پیشنهاد میکنید . مانند محصولاتی که گرانتر و یا سود دهی بیشتری دارند.

جهت وارد کردن این قسمت شما باید از قبل محصولات مورد نظر را وارد کرده باشید و در قسمت جستجوی محصول آن را اضافه کنید.

در قسمت بعد در صورتی که محصول شما متغیر باشد میبایست موارد خواسته شده هر متغیر را تغییر دهید.

در قسمت ویژگی تمام ویژگی هایی که به محصول خود نسبت داده اید را مشاهده میکنید و میتوانید در قسمت مقدار بر اساس موجودی خود آن ها را کم و زیاد کنید. اگر میخواهید این ویژگی به عنوان متغیر نیز در محصول شما استفاده شود ، تیک گزینه مورد استفاده برای متغیر را فشار دهید و ذخیره ویژگی را بزنید.

در قسمت بارگزاری شما میتوانید ویژگی هایی را که به عنوان استفاده برای متغیر تعیین نموده اید را به محصول خود اضافه کنید ، در عکس پایین ما رنگبندی طلایی و کروم را اضافه کرده ایم.

روی هر کدام از متغیر ها کلیک کرده تا وارد قسمت ویرایش آن ها شوید.

در قسمت موجودی شما میتوانید موجودی محصول خود را تعیین کنید. قیمت گذاری نیز مانند مراحل قبل انجام میشود.

بعد از وارد کردن موارد خواسته شده برای هر متغیر شما میبایست دکمه ذخیره محصول را فشار دهید تا محصول شما به لیست محصولات اضافه شود .

حال میبایست منتظر بمانید تا محصول شما بعد از بررسی مدیریت فایل و بهینه سازی سئو از وضعیت در انتظار بررسی به وضعیت آنلاین و انتشار روی سایت تغییر پیدا بکنند.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.