بهترین شیرآلات ارزان
بهترین شیرآلات ارزان بازار را بشناسید

بهترین شیرآلات ارزان قیمت بازار

بهترین شیرآلات ارزان – در این مقاله از وب سایت شیرکالا (شیر کالا) سعی میکنیم تا با تجربیات خود در صنعت شیرآلات بهداشتی ، بهترین شیرآلات ارزان قیمت بازار را به شما معرفی کنیم. ما میخواهیم کاری کنیم که شما به اصطلاح شیرآلات ارزان را گران نخرید و پولی که بابت خرید یک شیر پرداخت میکنید به اندازه ارزش واقعی آن شیر باشد. همیشه قیمت ارزان به معنی کیفیت پایین نیست ، مقاله خود را با این جمله کلیدی آغاز میکنیم.

قطعات زیادی برای تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی استفاده میشود که تغییر جنس (برنج ، چدن ، استیل ، پلاستیک) ، کیفیت ساخت (درجه یک ، دو ، سه ) مثل کیفیت نوع کارتریج استفاده شده ، رنگبندی (کروم آبکاری شده با میزان لایه نشانی ۱۲ میکرون ، ۱۵ میکرون و … و یا کیفیت شیرآلات رنگی با تکنولوژی PVD) و بسیاری از موارد دیگر در قیمت نهایی شیرآلات بهداشتی تاثیر گذار هستند.

تیم فنی وب سایت شیر کالا با بررسی تخصصی انواع برند های شیرآلات بهداشتی ساختمانی بهترین شیرآلات ارزان قیمت بازار را شناسایی کرده و به شما معرفی میکند. تمام تلاش تیم شیرکالا معرفی محصولات با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. امیدواریم با خوانده این مقاله بتوانید راحت تر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شیرآلات ارزان در بازار ایران به دو نوع مختلف تقسیم میشوند که به آن ها شیرآلات کارتریج ۳۵ و کارتریج ۴۰ گفته میشود . کارتریج ها در اندازه های ۲۵، ۳۵، ۴۰ و ۴۵ تولید میشوند و همانطور که پیداست خروجی آب مثلاً در کارتریج ۴۰ بیشتر از کارتریج ۳۵ می باشد. استاندارد خروجی آب در شیرآلات بهداشتی ۳۵ میباشد و اکثر شیرآلات فانتزی نیز با این خروجی کار میکنند. دقت کنید که کیفیت کارتریج ها با تغییر اندازه خروجی آن ها محاسبه نمیشود و تغییر کارتریج از ۳۵ به ۴۰ تنها در دبی آب متفاوت است نه در کیفیت محصول مگر آنکه مشتری نیاز به خروجی آب بیشتری داشته باشد.

بهترین شیرآلات ارزان

شیرآلات طلائیه

شیرآلات طلائیه که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت واقعا خوش درخشیده موفق به ساخت شیرآلات بهداشتی ارزان قیمت و با کیفیت شده . این شرکت محصولات خود را در دو نام لاله و لادن روانه بازار کرده . شیر لادن طلائیه کارتریج ۳۵ و شیر لاله طلائیه کارتریج ۴۰ میباشد. جنس تنه این شیر تمام برنج بوده و از کارتریج دنیکس با کیفیت در این مدل استفاده شده است.

استعلام قیمت و خرید آنلاین شیرآلات طلائیه با بالاترین تخفیف

شیر آتوسا از برند داماسپیا

شیر آتوسا داماسپیا جزو با کیفیت ترین شیرآلات ارزان قیمت بازار میباشد. این شیر تمام استاندارد های داخلی و بین المللی را دارا است و به همین دلیل شرکت داماسپیا گارانتی ۵ ساله را روی این محصول به مشتریان خود ارائه میدهد. آتوسا یک شیر کارتریج ۴۰ است ، تنه این شیر تمام برنج بوده و در تولید آن از آلیاژهای درجه یک با کیفیت عالی استفاده شده که سلامت آب خروجی را برای شما تضمین میکند. شیر آتوسا در رنگبندی های متنوع تولید شده و کیفیت رنگبندی بالایی دارد .

استعلام قیمت و خرید آنلاین شیر آتوسا داماسپیا با بالاترین تخفیف

شیر صدف از برند زرشام

محصولات زرشام که دیگر نیاز به تعریف ندارند ، زرشام را انصافا میتوان جزو برترین برند ها در کیفیت و خدمات پس از فروش دانست. یکی از خوبی های این برند استفاده از قطعات اصل و با کیفت میباشد و این امر باعث صرفه جویی در استفاده طولانی مدت میشود. اگر شما خریداری مشکل پسند هستید، محصولات زرشام اولین و آخرین توصیه ما به شما میباشد . نکته جالبی که در شیرآلات زرشام میبینیم کیفیت بالا و یکسان در تمام مدل های این برند است یعنی شما چه شیر ارزان قیمت این برند و چه شیر فانتزی و گران قیمت را خریداری کنید ، کیفیت محصولات به کار رفته در آن ها هیچ تفاوتی با هم نداشته و همه از بهترین ها انتخاب شده اند . تنها وزن و رنگبندی مختلف شیرآلات است که باعث اختلاف قیمت میشود از این رو شرکت زرشام گارانتی ۷ ساله طلایی را روی تمام محصولات خود ارائه میدهد. شیر صدف محصول ارزان قیمت با کیفیت فوق العاده است . تنه تمام برنج ، کارتریج ۳۵ با کیفیت جهانی ، آبکاری کروم ۱۵ میکرون ، و گارانتی طلائی ۷ ساله دیگر حرفی را باقی نمیگذارد . تمام قطعات به کار رفته در این شیر برنجی و با کیفیت بالا میباشد.

استعلام قیمت و خرید آنلاین شیر صدف زرشام با بالاترین تخفیف

شیر مرجان از برند زرشام

شیر مرجان یک محصول اقتصادی کارتریج ۴۰ با کیفیت فوق العاده است. این شیر تمام برنج بوده و در ساخت آن از برترین آلیاژ های استاندارد استفاده شده. شیر مرجان دارای استاندارد ملی ، ایزو بین المللی ، گواهی CE اروپا میباشد . این شیر دارای ۷ سال گارانتی طلایی است و تمام قطعات مصرفی در این شیر درجه یک بوده و دارای بالاترین کیفیت ساخت میباشند . آبکاری ۱۵ میکرون ، ۴ رنگبندی جذاب و متنوع، خدمات پس از فروش حرفه ای انتخاب این محصول را برای شما ساده میکند. اگر بهترین کیفیت شیر اقتصادی کارتریج ۴۰ در بازار را میخواهید . شیر مرجان زرشام گزینه اول و آخر شما میباشد.

استعلام قیمت و خرید آنلاین شیر مرجان زرشام با بالاترین تخفیف